جمعه ۱۰ام فروردین ۱۴۰۳ - Friday 29th March 2024

مهندس کامران میرزایی شهردار رودبار

الهی! آنچه ما خود کشتیم به بر میار و آنچه تو کشتی آفت ما از آن بازدار…
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
تصدی مدیریت بار گرانی است بر دوش انسان ؛ با نیت خیر خدمت به مردم و به امید همدلی میان مردم و مسئولین همچنان تلاش خود را در جهت شکوفایی هر چه بیشتر شهر به کار می بندیم تا در پیشگاه قادر متعال و مردم فهیم رودبار سربلند باشیم

آیین تودیع سرپرست شهرداری و معارفه شهردار جدید شهر رودبار برگزار شد

آیین تودیع سرپرست شهرداری و معارفه شهردار جدید شهر رودبار برگزار شد
این مراسم در جمع رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رودبار، سرپرست شهرداری، معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری برگزار شد.
در این جلسه علی فراهانی رئیس شورای شهر رودبار ضمن تبریک به دکتر شهرام پیراندرخ برای تصدی سکان شهرداری اظهار کرد: اعضای شورای شهر از شهردار می خواهند تمامی توان خود را برای عمران و آبادانی رودبار بگذارد و از توان و نیروی پرسنل شهرداری جهت پیشبرد اهداف شهرداری استفاده نمایند.
فراهانی رئیس شورای شهر رودبار ضمن تقدیر و ‌قدردانی از تلاش ها و‌ اقدامات علی سیاهی در مدت سرپرستی شهرداری بیان کرد: بهسازی سیستم اداری و مالی ، ساماندهی و رفع مشکلات شهری، حرکت در راستای ارتقا و آبادانی شهر و استفاده از همه ظرفیت های شهر از جمله انتظارات شواراز شهردار جدید است. البته شورا نیز وظایف نظارتی را به صورت مستمر و مؤثر انجام خواهد داد تا ان شاء الله بتوانیم اعتماد و‌ رضایت شهروندان به مجموعه شهرداری را جلب کنیم.
در ادامه مراسم علی سیاهی سرپرست شهرداری رودبار شهر رودباررا شهری با سابقه طولانی ۹۳ ساله برشمرد و گفت: مردمان رودبار به نجابت و اصالت و داشتن فرهنگی غنی شهره خاص و عام هستند و خدمت در میان چنین مردمی یک موهبت الهی است.
سیاهی ضمن تقدیر از تلاشهای پرسنل شهرداری رودبار افزود: شهردار جدید توانایی تقبل این مسولیت سنگین را دارد و بنده نیز هر نوع همکاری و همراهی جهت تسریع در اجرای پروژه های شهری را با وی اعمال خواهم نمود.
شهرام پیراندرخ شهردار رودبار در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات علی سیاهی سرپرست شهرداری رودباربیان داشت: از حسن اعتمادی که شورای ششم در انتخاب بنده بعنوان شهردار داشته است تقدیر و تشکر می کنم و از اینکه فرصتی به من داده شد که در شهر رودبار به همشهریانم خدمت کنم خداوند را شاکرم.
شهردار رودبار در رابطه با اولویتهای کاری خود اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه های شهرستان در جهت خدمات رسانی به مردم، منظر و مبلمان شهری و جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی ؛جذب سرمایه گذاری و شایسته سالاری و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویتهای کاری بنده در شهرداری رودبار می باشد.
وی در پایان افزود: امیدوارم طی زمان مسئولیت خود، خدمات و نام نیکی از خود بر جا بگذارم.

تمامی حقوق مطالب برای “شهرداری رودبار “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد. طرحی سایت ویروهاستینگ

Template Design:Dima Group